xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml'> تحميل اغنية عايدة الايوبي و كاريوكي يا الميدان mp3 بدون تسجيل او اشتراك ~ ZiadArwady
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

01‏/12‏/2011

تحميل اغنية عايدة الايوبي و كاريوكي يا الميدان mp3 بدون تسجيل او اشتراك

.



تحميل اغنية عايدة الايوبي و كاريوكي  يا الميدان mp3 بدون تسجيل او اشتراك 

روابط مباشرة 
ة لعايدة الأيوبي




Cairokee ft Aida El Ayouby Ya E Medan .mp3

مشاهدة الفيديو 

 - YouTube-



الكلمات 

يا يا الميدان كنت فين من زمان
معاك غنينا و معاك شقينا و حاربنا خوفنا و دعينا ايد واحدة نهار و ليل و مفيش معاك شئ مستحيل
صوت الحرية بيجمعنا خلاص حياتنا بقي ليها معني مفيش رجوع صوتنا مسموع و الحلم خلاص بقي مش ممنوع
يا يا الميدان كنت فين من زمان
هديت السور نورت النور لميت حوليك شعب مكسور اتولدنا من جديد و اتولد الحلم العنيد
بنختلف و النية صافي اوقات الصورة مكنتش واضحة حنصون بلادنا و ولاد ولادنا حق اللي راحوا من شبابنا
يا يا الميدان كنت فين من زمان
معاك حسينا و ابتدينا بعد ما بعدنا و انتهينا لازم بايدينا نغير نفسينا اديتنا كتير و الباقي علينا
ساعات بخاف نبقي ذكري نبعد عنك تموت الفكرة و نرجع تاني ننسي اللي فات و نحكي عنك في الحكايات
يا يا الميدان كنت فين من زمان
ميدان مليان انواع اللي بايع و الشجاع فيه اللي حابب و اللي راكب و اللي بيزعق و اللي ساكت
نتجمع معاك نشرب الشاي و الحق عرفنا نجيبه ازاي خليت العالم يسمعوا و الجيران يتجمعوا
يا يا الميدان كنت فين من زمان
فكرتنا هي قوتنا و سلاحنا في وحدتنا ميدان بيقول الحق بيقول للظالم دايما لا
ميدان زي الموجة ناس راكبة و ناس مشدودة و ناس برة بيقولوا دي هوجة و الاعمال مكتوبة
يا يا الميدان كنت فين من زمان

رابط 1  




62 الردود:

غير معرف يقول...

الف الف الف الف شكر يا غالي

غير معرف يقول...

شكرا للفنانه عايده الايوبي انها رجعت وغنت لمصر من جديد كنا مفتقدين صوتك من زمان خاصتا لم تغني لمصر شكرا

غير معرف يقول...

عايده الايوبي من اجمل الاصوات في مصر حمدل علي السلامه يا عايده مصر

غير معرف يقول...

شكرااااااااااااااااااااا

hassan يقول...

شكر خاص جدا للفنانا القديره عايده بجد مفتقدين صوتيك الجميل

غير معرف يقول...

بجد يا عايده صوتك حلو جدا وشكر خاص ليكى انتى و كايروكى بجد هى اغنيه رائعه وشكرا لرجوعك وبهينيكى كتير

Wohnungsräumung يقول...

thnax

أخبار اليوم يقول...

جارى التحميل

توب موفيز يقول...

جارى التحميل

غير معرف يقول...

ميرسى جدا على الاغنية انا و الله لازم كل يوم اسعها من جمال صوتك

ziad arwady يقول...

شكرا ليكو و استمتعوا
مدونة ziadarwady

غير معرف يقول...

مبروك علينا
رجوع الفنانه عايدة البايوبي وشكرا
واحب اشكر كاريوكي علي الاغنية وطبعا هو ليه الشرف انه غنا مع عايدة الايوبي

غير معرف يقول...

اجمل مافى اغنى عايد انها بتتكلم باحساس ققصد الكلمات والالقا

غير معرف يقول...

الف شكر للفنانه الجميلة عايده الايوبي انا بحب صوتك جدا

غير معرف يقول...

الف الف الف الف الف الف الف شكر يا غالي^_^

غير معرف يقول...

من أجمل أغانى الثوره ....شكرا للجميع

غير معرف يقول...

عايدة المحبوبة===زمان علي الصوة الجميل

غير معرف يقول...

فعلا عايده الأيوبي من زمن الفن الجميل لانها من اجمل وارق الاصوات واتمنى ان يكون هناك المزيد شكرااااااااااا لعودتك يا عايده

غير معرف يقول...

فعلان&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&الاغنيةحلوة جدن لمصر وبينت اهميةالميد

غير معرف يقول...

بصراحة الاغنية مؤثرة وحلوة بنفس الوقت واصوات رائعة او في قمة الروعة والله يعطيهم العافية....

غير معرف يقول...

الف شكر يا باشا يا غالى

serooooo يقول...

اغنيه جميييييييييييييييله جدآ والله
روعه

serooooo يقول...

o3"nia gameela awy awy awy

غير معرف يقول...

اجمل اغنية سمعتهافى حياتى كلها

غير معرف يقول...

اجمل اغنية شفتها فى حياتى

غير معرف يقول...

شكرا على الاغنية وهى كتير حلووووووووووووووووووووووووووة

غير معرف يقول...

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا كتيييييييييييييير

كريم يقول...

اغنية روعة و صوت روعة حسسني بمعنى الأغنية فعلا

غير معرف يقول...

شكرا جدا جدا

غير معرف يقول...

سلم ايديك والله جامدة اخر حاجة

احمد يقول...

اجمل حاجه فى صوتهاوادائها انه فيه براءه زى الاطفال حتى نطق الكلمات عامل زى ما تكون طفله فى الحضانه بتقول نشيد والاحساس يوصلك لقمة الاخلاص والصدق وده كله بدون تكلف

غير معرف يقول...

شكرا ليكى ايتهى الورده المصريه

غير معرف يقول...

صوت شاهق العزوبه
لم اجد لدموعي اي مهبط اضطراري!

غير معرف يقول...

بجد الاغنية روعة شكرا ياعايدة لانك غنيتى تانى وكلمات الاغنية بجد روعة جدا جدا انا لما بسمع الاغنية بتأثر بيها جدا انا نادمانة لان انا منزلتش وعشت الثورة انا كنت قاعده فى البيت وغيرى كان بيدافع عن وطنى وبيجبلى حقى انا كنت بجد ندمانه انا اسفه يامصر ان انا منزلتش ودفعت عنك سمحينى بحبك اوى ياامى ياغلى شئ عندى

غير معرف يقول...

والله الاعنية دى جمدة مووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

انا اسمى محمد ابرهيم معوض بيومى بحب تربل إتش وعجبتنى الاغنية دى جداااااااااااااااااااااااا

احمد ابراهيم يقول...

بجد اعنية معبرة جدااا والفيديو كمان اروع بجد الف شكر ليكـــوا

غير معرف يقول...

الف شكر

غير معرف يقول...

مش بسمع أغانى من زمان ... بس بجد لما سمعتها وحشنى صوت عايده الأيوبى ... تستحق التهنئة فى تغنى بسهولة وخبرة فى الأداء

غير معرف يقول...

اغنيه جامده وجميله شكرا يا عايده

غير معرف يقول...

مرسي جدا ليك علي الاغنية مري جدا للفنانة عايدة الايوبي لرجوعها تاني

غير معرف يقول...

i love egybtt

غير معرف يقول...

i like this song so much

غير معرف يقول...

اللهم احفظ مصرنا الغالية امين


مشكووووووووووور

غير معرف يقول...

بجد شكرا يا فنانة:عايدة الايوبى وكاريوكى الاغنية جميلة جدا لان حضرتكم ادمتوها لاحلى شعب شعب مصر

غير معرف يقول...

انا مش عارف احملها

غير معرف يقول...

شكرررررررررررا بصراحه انا يمني بس الاغنيه روووعه وبتمنى من كل قلبي ان الشعب المصري يكون ايد وحده وربنا ينصركم ويقويكم يارب

غير معرف يقول...

اغنيه جامده وانتى احلى ربنا يكرمك

غير معرف يقول...

لا فعلا يا جماعةهي دي اغنية الثورة والاغنية روعية يا عيدة يا ايوب فعلا صوتك حلو اوييييييييييييييييييييييييي

غير معرف يقول...

عايده الايوبى صوتك جميل ربنا يحفظك انت كنت فين من زمان ,ونحب نسمعك تانى وربنا يحفظ مصر ان شاء الله.........

غير معرف يقول...

انا بحب بلدى والاغنيه دى كمان

غير معرف يقول...

جامدة اوى

غير معرف يقول...

اغنيه جميله جداجداجدا

غير معرف يقول...

اغنيه رائعه جدا واحسن ترجمه للثوره اللى قامت ولسه ما انتهيتش
ويا ريت تدخلوا مسابقات كثيره بهذه الاغنيه واكيد تكسب الجائزه
الاولى

غير معرف يقول...

شكرا جدا ع الاغنيه الروعه والكلمات الاروع شكر خاص لفنانتنا

غير معرف يقول...

انت بشكركم

غير معرف يقول...

مشكور:D

غير معرف يقول...

i love for ever
we ba7ab balde mooooooooot

غير معرف يقول...

شكرا

غير معرف يقول...

اغنية روعة بحبها جدا

أخبار مصر يقول...

شكرا لك

غير معرف يقول...

اغنية دى تفكرك الروح فى الميدان بين الناس

إرسال تعليق

اكتب كومنت بدون تسجيل

Comment with G+

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates | تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة